Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Poul Winslow Crown Collection Straight Grain


Δεν συνηθίζω να ποστάρω τις αγορές μου όχι γιατί δεν θέλω να τις μοιράζομαι με του φίλους συνκαπνιστές αλλά κυρίως γιατί βαριέμαι ;-) Αυτή όμως είναι τελείως διαφορετική αγορά! Πάντα επιθυμούσα διακαώς μια Winslow αλλά με εμπόδιζε η αμφιβολία μου στο αν αξίζει τα χρηματά της τα οποία ομολογουμένως δεν περνούν απαρατήρητα.



Και η στιγμή έφτασε... Κάποια στιγμή ανακάλυψα στο ebay μια καταπληκτική Winslow και αποφάσισα να την κυνηγήσω μέχρι τέλους. Η μάχη ήταν θα έλεγα σκληρή αλλά όχι αιματηρή. Την κέρδισα κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή δίνοντας 72,5 Ευρώ. Και ιδού!

Την έχω στα χέρια μου από χθες και καπνίζει περήφανη εναν Erinmore Balkan Mixture. οι εντυπώσεις μου? Δεν θα μπορούσα να τις αποτυπώσω μέσα από ενα πληκτρολόγιο.

Το μόνο που θα μπορούσα να πω είναι πως αξίζει τα χρήματά της και με το παραπάνω. Το κάπνισμα που κάνει είναι εκπληκτικό για να μην το αναφέρω τέλειο. Ο καπνός έρχεται στο στόμα σαν αεράκι, απαλός σαν χάδι....


Μα πως το καταφέρνει αυτό ο κ. Winslow...? Χμμ αυτό είναι ένα μυστικό που μάλλον το ανακαλύπτεις αν δώσεις τα απαραίτητα ... όβολα...

1 σχόλιο:

Demetres είπε...

Ενδιαφέρουσα πίπα. Με γειες και καλά καπνίσματα.